2015. július 18., szombat

Priness 2.fejezet

Mikor megérkeztem kiszálltam a kocsiból.Nagy nehezen megtaláltam az osztálytermet mindenki a legújabb IPhone-ját nyomkodta kivéve egy csoportban (két összetolt asztal) akik csenben ültek és nem szóltak egymáshoz.
-Sziasztok leülhetek?-kérdeztem de csak egy halk sziát mormogtak és egy perszét.
Leültem hozzájuk egymásra néztünk előkotortam a táskámból a telefonom és megmutattam nekik az üzit bólintottak jelezvén, hogy ők is kaptak.Mielőtt belekezdhettünk volna a beszélgetésbe benyitott az énektanár az ajtón.
-Üdvözöllek titeket az új gimnáziumotomban!-mondta kinézetről: szép volt szőke hajú barna szemű és 25-30 éves kb.- Amber Fisher vagyok, de nektek csak Amber néni!
Mikor befejezte szokásos köszöntőjét berontott az ajtón egy barna hajú barna szemű kiengedett hajú lány farmerben. 
-Üdvözőllek téged az osztályban téged hogy hívnak kislányom?-mondta egy kis gúnnyal a hangjában.
-Ariana Prey, tanárnő-mondta határozott hangján.
Amiután ezt elmondta ledobta a cuccát mellém (csodálom hogy nem tört össze az asztal) és leült.

Szünet van és csend.
-Srácok nem azért ültem ide hogy bámuljuk egymást!Mutatkozzunk egyenként be így:Én Ariana vagyok Streetwoods hercegnője és szeretek sportolni.-mondta.
-Én Scarlet vagyok Summerland hercegnője, és nem szeretek hercegnősködni.
-Én hercegeskedni (nincs rá jobb szó) nem szeretek egyébként Brandon vagyok Seathworld hercege.-mondta neki szőke haja van és kék szeme és olyan szép!
-Én Camilla vagyok, Leandervillage hercegnője.
-Gyorsan menjünk át a kínos részén.Ti is gondolom kaptatok olyan üzit.De miért pont mi?
-Többen kaptunk csak mi négyen vagyun egy csapat először az lesz hogy versenyzünk a csopikkak  élet halál harcot majd 4-en maradnak és közülük vákasztanak ki egy lányt és egy fiút akik majd együtt,fognak uralkodni és élni ha szeretik egymást ha nem.-mondta Bran.
-Ez kész Éhezők viadala!
-Nem egy Elhagyatott plázában amit már a növények is benőttek és ismeretlen szörnyek vannak ott kell harcolni .
-Mi túléljük és küzdünk amíg csak lehet!
-Mikor lesz az visznek el?
-Minél hamarabb.-mondta Bran és már kezdett megijeszteni.




2 megjegyzés: