2015. július 18., szombat

Princess 1.fejezet

Hali!Én vagyok Summerland hercegnője (nem mintha olyan jó lenne).Egy barátom van egy 14 éves cselédlány néha lemegyek hozzá beszélgetni Elizabeth-nek hívják.De végre egy megváltóponthoz ér életem mert elmegyek bentlakásos suliba.Gondolkozok öltözkődés közbe pedig azon kéne hogy az égszínkék ruhát vegyem vagy a pinket de persze hogy a kéket mert a kék a kedvenc színem.Már összepakoltam és végül hosszú szűk farmert és egy kék ujjatlan felsőt választottam szőke hajam a vállamra hullot kicsit kifestettem magam minimális mennyiséggel.Még egyszer a tükörbe néztem  és mondtam magamban:
-készen állok.
Vettem egy nagy levegőt és beszálltam a kocsiba (limuzinba), mert Krittanland Herceg- és Hercegnő Párválasztó Bentlakásos Gimnáziumba megyek nagyon senki se fog hiányozni csak anya és apa.
-Szia Scarlet!-búcsúzott el anyám és apám tőlem egyszerre boldogan miközben anya arcán látni véltem egy könycseppet mert a nővérem ebbe a játékba belehalt.
Végül beszálltam a kocsiba és elindultam, de kaptam egy üzit:
Halál vár rád a táborban!Még 3 lány és 1fiú kapott ilyen üzeneted őket a M.É.Sz. vagyis művészek énekesek színészek csoportjába küldtem.
-V.A.Lacky
Felsikkoltottam halkan de egy kicsit örültem hogy lesz kaland de akkor még nem tudtam persze mi fog rám várni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése